mandag 17. november 2008

Begynn på thgvs, så sees vi neste år!



Skole er ikke gøy. Skole er aldri gøy og har aldri vært gøy. Men jeg må innrømme jeg gleder meg noe sykt til å begynne på videregående! Jeg skal jo begynne på musikk og det blit jo utrolig morsomt! Men det morsomste er at skolen blir en av de største i hele norge. Dermed kommer alle guttene og jentene fra Larvik inn dit. Alle fra Hedrum, Ra, Mellomhagen, Brunla, Kvelde og Mesterfjellet. Jeg ser for meg at det blir så koslig at alle kjente går på samme skole! At man kan stoppe opp i friminuttet og snakke med folk en ellers ikke ville møtt engang! Alle har ulike interesser og dermed går på ulike linjer. Så jeg begynte å mimre litt om alle jeg kjenner fra barneskolen som jeg møter neste år :DJeg gleder meg!

3 kommentarer:

Sara sa...

gleder meg utrolig mye til vidregående jeg å!

Karoline sa...

Jeg gleder meg til å være ferdig med vgs..

Anonym sa...

Herregud, det var lenge siden ; P
Klem Luu ; P

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0