tirsdag 11. november 2008

Ris og Ros..

Nå skal jeg gi dere en stor sjanse til å hjelpe min blogg å bli bedre og å få ut det dere mener!
Jeg vil jo at bloggen min kan bli så bra som mulig, så nå skal dere få lov til å kommentere så mye dere vil. Om bloggen min er bra, dårlig, hva den mangler, hva det kan være mer av eller hva som er bra! Også skal jeg prøve å få gjort det dere sier. Så vær så snill å kommenter!
Åh, sorry dere, men nå har jeg ordna så alle kan kommentere.
Ikke vær redd for å kommentere, jeg lover jeg ikke skal bite!

Takk :)

3 kommentarer:

The Larvik way sa...

Det er ikke mye ris jeg har å gi, bloggen er kjempe søt, men noen ganger ser jeg ikke teksten fordi den er litt lys:P Ikke noe strt problem! Men jeg vil gi deg masse ROS for en kjempe søt blogg!

Christine sa...

Enig! Teksten er bittlitt lys:) Den kan godt være grå altså, men kanskje en annen nyanse?

Anonym sa...

litt mye om vidregående, ellers super:)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0