søndag 30. november 2008

Så tenner vi det første lys, vi tenner det for glede..


Nå sitter jeg i sofaen med julepynt rundt meg, ribba i ovnen, julemusikken på fullt og er sliten etter å ha tatt en dans ute på parketten her. Meg og min mor har akkurat pynta en del til jul her, mens mammas kjæreste har hjulpet oss litt. Pakkene i pakkekalenderen er hengt opp og selvfølgelig har jeg vært borte og kjent litt på dem. Det er jo tross alt et barns rettighet, er dere ikke enige?
Så nå sitter jeg her varm siden ovnen er tent og synger for full hals. I dag er det jo første søndagen i advent og i morgen er det, tro det eller ei 1 desember! Så om litt skal vi tenne det første lilla lyset i staken og virkelig ringe julen inn. Det er jo tross alt bare 25 dager til jul fra i dag!
Men nå må jeg løpe, skal hjelpe med å pakke inn noen selvmalte kopper!

Har dere begynt å handle inn til jul?
Noen andre enn meg som merker det ikke er lenge igjen til jul?

1 kommentarer:

KRISTINE TRAVELS sa...

Har handla noen få julegaver, men ikke så mange. Gleder meg til jul :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0