mandag 10. november 2008

A Cindarella Story...


Snart er det ball, okei da det er vel ikke før i januar/februar men men :)
Og jeg var inne og kikket litt på noen nettsider, og gjett hva jeg fant! En ball kjole side faktisk :)
Det var ganske dyre kjoler og en del ble kanskje litt for mye for min smak, men men ..
Jeg har ennå ikke funnet den perfekte kjolen, så hvis dere ser den så si ifra !

http://www.divax.no/group.asp?group=8

Jeg fant foresten enda en med litt billigere ballkjoler, som var fine de også!
http://www.edressme.com/homecoming.html

I tillegg fant jeg også en brudekjole side, der var det så mange nydelige kjoler så jeg måtte bare gi den ut :) er nok lenge til den tid kommer! Men kjolen var i allefall fine :)

3 kommentarer:

Sara sa...

Kjempe fin kjole, perfekt til ball :) Det er faktisk kjmepe lurt å begynne å se på antrekk allerede nå, for det er veldig kjipt å sitte dagen før uten noen ting...

Veronica sa...

Mhm :)

Maria sa...

Skikkelig prinsessekjole. Nydelig! :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0