onsdag 5. november 2008

Desperat!

Nå har jeg begynt å få ukepenger 150kr uka, altså 600kr måneden for å vaske, støvsuge, ja you name it. Innmari kjedlig ,men har ikke noen jobb og trenger penger. Spesielt nå som jula snart er her. Må innrømme at jeg må øve på å beholde pengene i lommeboka, for jeg brukte mine første 150kr allerede i går.. kan bare ikke noe for det! Fikk meg en nydelig, svart skjorte fra bik bok i allefall :) den kostet 300kr, men jeg hadde et gavekort på 150 så det gikk akkurat!

Men nå er jeg desperat etter sko! Mamma har sagt hun skal betale for nye sko, så ta det med ro, jeg skal ikke bruke mine julegave penger på det! Men spørsmålet er hva slags sko?
Jeg har så innmari lyst på korte, svarte støveletter, men nå har det jo kommet snø og da passer det litt dårlig.. Heldigvis har jeg verdens beste mamma som sa at jeg burde få meg to par sko!
Vet ikke helt om det betyr at hun skal betale for begge, men det er jo lov til å håpe?
Så vi får krysse fingrene!
Men hva slags sko skal være mitt andre par?
Jeg trenger vintersko, men jeg har ingen ide til hva slags..

Har dere noen tips?

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0