torsdag 20. november 2008

Alkaner, alkener, alkyner... jaja..

Jaja, nå sitter jeg her med middagsmat laget av moi. Jeg har en stor naturfagsprøve i morgen som jeg har pugget til og som jeg helt klart burde pugge mye mer til.. vi har om kjemi og det ekke bare enkle saker.. Og selv om Naturfagsbøkene mine ligger strødd rundt meg, havner jeg allikevel opp her, foran dataskjermen. Kan noen fortelle meg hvorfor det hele tida skjer?!
Om to timer er jeg på skytetrening på håndballen, så da gjelder det vel bare å gå fra nettby, blogg, msn.. ja, alt og pugge..

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg hele tiden havner foran pcen uansett om jeg ikke burde?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nei, desverre... har akkurat det samme problemet!

Anonym sa...

Jeg og, sliter med det gitt.

Jeg skulle egentlig ha pugga akuratt nå!

Peder

Veronica sa...

hehe, fint det ikke bare er meg ! :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0