søndag 9. november 2008

Musikklinja, her kommer jeg!



Nå er jeg 99.99% sikker på hva jeg skal til høsten. Da begynner vi jo på videregående og valget er stort. Mange greier ikke å bestemme seg før i siste lita når de absolutt må, mens andre vet det med engang. Jeg har vært gjennom det meste tror jeg og jeg har slitet litt med å bestemme meg, men nå tror jeg jeg vet hva jeg skal. Vi var jo på torsdag på thor heyerdal for andre gang og vi skal en gang til på nyåret. Jeg var på musikklinja og jeg koste meg masse! Så nå er jeg ganske sikker på at mdd, musikk dans og drama er den linja for meg! :)
Så jobb og få deg bra karaktere, så snakkas vi på musikklinja i Larvik :)

Hva eller hvor skal du?

5 kommentarer:

Nina sa...

Helse og sosial, eller design og håndtverk;P Så bra at du har bestemt deg, for det har ikke jeg:S

Hanna sa...

Så bra at du har funnet det ut! Kjenner mange som stresser veldig med det nå:/ Jeg tror jeg tar allmenn eller real fag, vil bli psykolog :D

Anonym sa...

jeg aner ikke!!
så bra du har bestemt deg :)

Sara sa...

veldig godt valg:)jeg har tenkt meg på drama linje på hartvik nissen i oslo ! Kjempe hyggelig om du ville linke deg til bloggen min ;) greit om jeg gjør det samme?

Veronica sa...

Jaja, selvfølgelig :)
Tror vi liker de samme tinga :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0