tirsdag 4. november 2008

Dream or reality?



Siden jeg nå går i tiende og har blitt "stor" jente begynner alle å spørre hva jeg skal på videregående og hva jeg skal bli. Alle i familien, venner og lærere. Og det er ikke så innmari gøy, siden jeg ikke aner hva jeg skal videre i livet mitt!
På videregående skal jeg nok ta musikk, dans og drama siden jeg elsker å synge, spille instrumenter og musikk :) Jeg elsker i tillegg å danse så jeg tror jeg ville hatt det kjempe moro.
På torsdag skal alle i Larvik på besøk på videregående og jeg gleder meg!
Men så spør alle videre, hva skal du med det, eller hva skal du bli innen det?
Og svaret er igjen; aner ikke! Jeg vet ikke hva jeg skal bli, men det meste har vært innom lista mi..
Det jeg egentlig ville gjort er å spille i en musikal(gjerne i London!), synge og kanskje bli skuespiller en gang. Det hadde vært tøft å bodd i London eller New York, istedet for lille Larvik en eller annen gang.. Men er det bare en drøm? Kan det skje? Er jeg flink nok?
Vel igjen; aner ikke.. Jeg håper ikke det er bare en drøm, men som besteforeldrene mine sier; Du må jo ha en utdanning for å leve og ha et bra yrke i disse dager og noe å falle tilbake på.
Men da igjen; Hva skal jeg satse på da?
Det hadde vært gøy å blitt journalist(spes. motejournalist) eller noe sånt.

Som dere kanskje skjønner vet jeg ikke helt hva som skjer videre. Men jeg har jo ennå god tid, og det har dere å. Så hvis noen pusher dere, så bare si at det trenger jeg ikke å vite nå. Jeg lever livet og skal gjøre det som gjør meg glad!

Men hvis dere vet, hva skal dere videre?
Og er min drøm bare en drøm?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tror du kjempe fint kan være med i en musikal, du er flink til å synge, danse og jeg tror du kan gjøre noe stort på en scene!! :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0