tirsdag 11. november 2008

Marilyn Monroe, Eiffeltårnet og en telefonboks...


I dag har jeg blitt enda mer forkjøla og enda mer syk. Så håndball ble det visst ikke akkurat idag..
Jeg har vært hjemme og jeg bestemte meg for at i dag skal jeg vente med leksene, siden jeg allerede har jobbet med en del. Så hva skulle jeg gjøre da?
Joda, i dag slappa jeg av mens min kreativitet fikk jobbe litt! Lenge siden jeg har jobba litt med hendene på den måten så det var gøy:)

For jeg satte meg på dataen, gikk inn på internett og fant masse bilder. Så satte jeg dem sammen og vips ble det noen bilder som skal henge på veggen min! Alle er ikke ferdige og alle ble ikke like fine.. Men gøy var det i allefall!
Så det kommer nok ut noen bilder når de er ferdige, så bare vent.
Noen små hint: Marilyn Monroe, Eiffeltårnet, New York og en telefonboks.. mer sier jeg ikke..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se her ja

Maria sa...

Fint bilde! :D
God bedring :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0