fredag 14. november 2008

Hvorfor ikke?


Mange leter etter ønsker å ha på ønskelista til jul.
Jeg har en ide! Hvorfor ikke få seg en bærbar pc? Hvofor ikke få seg HP Vivienne Tam Special Edition Notebook?
Vivienne Tam er en klesdesigner som har gått sammen med HP og designet en bærbar pc. Hun har vært med å designe et par stykker.
Den jeg syns var finest og mest feminin var den på bildet over og under!
Den er like liten som en clutch veske og det er jaggu meg en digital clutch veske!
Du får med en oppbevaringslomme med samme design.
Den har ikke kommet ut ennå, den kommer i 2009 så hvor billig den blir vet jeg ikke.
Men det er jo lov til å se ikke sant?
Enkel å ta med overalt og ikke akkurat stygg heller :)
Så ønsk dere en forbestilling på denne lille saken :D

Hva syns dere om den?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Drit KUL;D

Christine sa...

Men se for deg at du klumser og mister veska som ikke egentig er noen veske? Tror jeg hadde følt at jeg måtte ha fallsikker beskyttelse på den!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0