lørdag 29. november 2008

Forandring fryder, eller?



Etter forestillinga dro alle hjem til Kaiabeth og i tillegg kom Hanna, Madelen, Guro og Henriette :)
Kaiabeth hadde lagd salat og pitabrød og det var kjempe godt! Etter mye prat begynte vi med det vi skulle; juleverksted :D
Vi lagde kremmerhus, julekort, ting av ståltråd, engler, ja alt du kan tenke deg! Etter mye laging og fortsatt mye prat gikk vi inn i stua og så på mannen som elsket Yngve. Filmen falt ikke helt i min smak egentlig, syns helt ærlig den var litt kjedelig.. men skal ikke si så mye om den, du får heller se den selv :)
Så gikk vi igjen inn og lagde litt før Pernille, Guro og Henriette dro hjem.
Men kvelden var fortsatt ung for oss spreke jentene! Så da begynte virkelig moroa!

Vi fant fram sminka, satte på høy, glad musikk og en stol i midten. Her skulle det sminkes og styles for alle penga! Jeg var første mann og satte meg ned og følte ingen fare. Alle gikk løs på hår og ansikt. Maylinn sminket det ene øyet, Hanna det andre og Madelen i midten. Kaiabeth filmet hele hendelesen, så bare vent snart er det på alle verdens tv'er! Alle hjalp til flittig, Cecilie og Ellen litt her og der og tilslutt var de ferdige med første mann. Så kom photoshoten av den fargesprakene modellen. Og tilslutt fikk jeg se forandringen i mitt liv. Det var sånn jeg skulle se ut, det var slik jeg bare kunne drømme om. Jeg åpnet øynene og fikk lettere sagt mitt livs største sjokk. Helt grusomt med skille, blå øyenskygge her og der, rød leppestift overalt..
Så var det neste mann ut og neste mann der igjen. Det var før og etter bilder og tips fra a til å.
"Less is more", neste gang var det " more is enda more!" osv.

Hadde virkelig den morsomte jentekvelder av alle kvelder tror jeg, det var herlig moro!
I morgen blir det en kraftig rens av ansikt, men samma det. Hadde gjort det om igjen!
Bilder kommer så snart jeg får fatt i noen og kanskje noen filmer hvis de kan vises for offentligheten. (sorry for et langt innlegg, men hadde så mye å si!)

Vil dere se bilder? :)
Sjekk Maylinnbjaa.blogspot.com!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, det hørtes komisk ut.

The Larvik way sa...

Fantastisk jentekveld, kommer aldri til å glemme!

Veronica sa...

helt enig !

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0