tirsdag 18. november 2008

Mess with my friends, you're messing with me!




I det siste har vi blitt en slags gjeng av venner som henger sammen og det er utrolig koslig!
Jeg har ikke glemt to av mine bestevenner som ikke er helt med i den gjengen, Karoline og Gunhild(metal-gungun.blogspot.com) veit ikke hva jeg skulle gjort uten dere :)
Men jeg og 10 andre har blitt en gjeng som henger sammen hele tiden og jeg elsker det :)
Vi har ofte jentekvelder også, og de har faktisk blitt ganske fordelt i det siste!
En hos meg, en hos Guro, en hos Pernille og halloween hos Cecilie. Og til fredag skal jeg til Guro i bursdag og den 28. skal jeg til Kaiabeth :)
Alle har blitt så gode venner og siden vi er så mange har man alltid noen å være med!

Så messer du med Cecilie, Kaiabeth, Henriette(skrullette.blogspot.com), Maylinn(maylinnbjaa.blogspot.com), Guro, Pernille, Hanna & Madelen(the-larvik-way.blogspot.com) eller Ellen, så messer du med meg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

that's right babe :D
love love på roma di <3
kos fra pernille

Anonym sa...

that's right babe :D
love love på roma di <3
kos fra pernille

Anonym sa...

wobs den kom 2 ganger den gitt :D

Anonym sa...

så herlig<3
ingen burde messe med veronica heller, for da messer de med alle oss!! :D

Nina sa...

Og da kan de angre grådig!

Veronica sa...

Haha, herlige jenter :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0