lørdag 22. november 2008

Hva skulle vi gjort uten shopping, jenter?

I dag var jeg, moren min og kjæresten hennes på shopping(tro det eller ei, det var hans ide!)

Så i tolv tida satt hele bøtteballetten i bilen, på vei mot Sandefjord. Som mange av dere sikkert vet åpnet det nye hvaltorvet i går. Og det var skikkelig stort og masse, masse mennesker! Mange nye butikker og en del rabatt, kan det bli bedre?
Jeg var selvfølgelig en tur på min favoritt butikk Gina Tricot og måtte jo bare bruke noen av julegave pengene.. (selv om jeg ikke burde!)

Under er det noen bilder av mine ting som jeg kjøpte, mamma kjøpte til meg og kjæresten til mamma kjøpte til meg.. (heldig, eller hva?)
Sorry for noen dårlige bilder, spes av klærne, men måtte ta med mobilen siden kamera ikke funka.. Så fikk heller ingen bilder med dem på meg, men det kommer nok :)
Korte, svarte støveletter Trend sko 350kr(veil.499kr)


Svart kjole Gina Tricot 99kr
Grå leggings Gina Tricot 79kr
Grå kjole Gina Tricot 199kr
Svart og blomstrete Kjole 149kr


Coconut Body Butter fra The Body Shop 98kr(veil.159kr)


2 kommentarer:

Anonym sa...

så herlige sko! :)
digg med salg da!!

Anonym sa...

Han derre kjærsten tel morra di må værra en sinnsykt tøff type.... Tenk a'...

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0