søndag 2. november 2008

Chai Latte


I går var jeg hos Guro tidlig på og også senere til klokka ble halv ti.
Vi bor så nære at fra parkeringa vår kan vi se huset til Guro og hennes familie.
Jeg hadde det veldig koslig! Vi så på switch, gjorde litt matte og gikk en tur før vi satt oppe med resten av familien :)
Uansett, i går når vi var hos henne bestemte vi oss for å lage litt te. Og Guro sa hun kunne lage litt chailatte så jeg fikk smakt på det og jeg sa ja!
Jeg syns det smakte litt rart egentlig, litt vanskelig å sette ord på!
For dere som ikke vet hva chai latte er så er det chaite med skumma melk.
Jeg syns ikke det smakte like godt som jeg trodde, men vondt var det ikke!

Liker dere Chailatte?

2 kommentarer:

Maria sa...

Aldri smakt det, men det så veldig godt ut på bildet! :)

Christine sa...

Ja! Jeg liker Chai Latte:)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0