tirsdag 18. november 2008

Show them what you got!


Ja dere, nå er det snart jul. Jeg bare advarer det kan fort komme veldig mange innlegg om jul og ting rundt det. Men nå er det bare to uker til vi skal begynne å sette opp rabra og jeg gleder meg som en liten unge! Jeg elsker jul og jeg elsker show, dermed elsker jeg rabra! Skolen setter opp denne forestillingen hvert år og i to uker har vi nesten ingen lekser, nesten ingen timer, men bare kos og øving! Og på torsdagen før vi slutter før ferien har vi showet foran foreldre og alle som vil komme!
Her er valgene mine for i år:

1. Solosang m/Kamilla
2. Band
3. Dans

I fjor sang jeg solo og det var kjempe gøy! Litt annerledes i år siden vi må på audition først, men men .. vi får se ossen det går:)Jeg og Kamilla skal synge sammen hvis vi kommer oss gjennom audition og det blir så gøy! :D

Jammen, så kom å se på da vel!
Skal du/dere se på Rabra i år?
Eller hvis du skal være med, hva skal du gjøre?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, jeg skal være med tenk!

Det blir kjempestas. Dette blir vårt siste Rabra, så i år må det bli knall!

Peder.

Nina sa...

Jepp, håper jeg kommer med på dans i år:)

Anonym sa...

Det blir knallanes bra :D
kos fra Pernille <3

Anonym sa...

litt trist å tenke på at dette er vår siste rabra;(
Men kommer nok til å bli kos;D

Veronica sa...

ja, dette blir den siste.. men det skal blir kjempe kos og dette skal bli den beste! :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0