fredag 28. november 2008

Nam nam!



I dag var en herlig dag, for det var nemlig ikke skole! I dag hadde vi noe kalt operasjon medmenneske, der vi skal hjelpe et annet menneske, med eks. vasking, julegaver osv.
I stedet for å være hjemme alene og vaske bestemte jeg meg for å ringe min kjære mormor.

Så fra i går til i dag sov jeg hos mormor og besse. Så stod jeg opp klokka ni, spiste frokost og så begynte vi på dagens mål. Nemlig lefsebaking! Vi bakte, stekte på sånn gammeldags teke(eller noe sånt..) også spiste vi velfortjent en når dagen var slutt, mens vi så på en film sammen.
Vi bakte tilsammen 38 stk. så det så :) Bestefaren min var veldig glad for at jeg førte tradisjonen i familien hans, videre.
En herlig dag med ro og kos :D
Hva har du gjort i dag? :D

1 kommentarer:

Anonym sa...

så innmari herlig, lefser er jo kjempe godt! :)
jeg har vært hjemme og så har jeg sett Nille-forestillingen! :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0