tirsdag 3. februar 2009

Utfordring

Jeg har nå blitt utfordret av Maylinnbjaa.blogspot.com.

Utfordringen lyder:

1.Gå til Mine Bilder/mapper
2.Velg den 6. mappen
3.Finn det 6. bildet
4.Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5.Inviter 6 nye og gi dem beskjed om utfordringen!
6. Du har utført utfordringen

Her er så mitt bilde:


Dette er fra min ferie som var i sommer sammen med min mor, i hellas. Her sitter jeg på en cafe, ett minutt unna hotellet. Ferien innebar blant annet: båttur, en forfulgende arbeider, en nesten veldig pinlig hendelse, stranda, sol og bekjentskap til 6 andre norske ungdommer.. hm..
Og akkurat når dette bildet sitter jeg i Chania rett ved vannet på den beste resturanten i hele Chania!

Jeg utfordrer:

Kristinemg.blogspot.com

Anetteg.blogspot.com
karrow.blogg.no
Gun-gun93.blogspot.com
christinebonnegolt.blogspot.com
pippilangstrompe.blogspot.com

Do you take the challenge?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Morsomt med utfordringer:)

Start en ny;)

Veronica sa...

hehe:P

Nina sa...

sv: Der er vi to, søta:D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0