lørdag 7. februar 2009

Tilbake til 80tallet


Fredag klokka seks stod jeg på utsiden og ringte på døren. Inne var det sterke farger, store krøller, sterk sminke og leggvarmere. Plutselig fant jeg meg selv et sted på 80-tallet. Etter runder med kos og klem, spesielt til bursdagsbarna Maylinn og Cecilie, gikk vi opp i andre etasje. Vi spiste pizza mens vi så på "Can't buy me love" fra 1984. Rundt i rommet satt 20 jenter og det så ut som vi var tatt utifra filmen. Det følte i allefall jeg!

Etter filmkos var det singstar og her var det ABBA som kom inn i huset. Det gikk altså fra filmkos til skrik, to mikrofoner, mange jenter og mye moro!
Jeg var hes, men det var ingenting i forhold til etter dette.
Noen jenter tok en tur ut fra festen, andre lå rundt i rommet, enten på gulvet eller sofaene, helt utslitte, mens noen fortsatt klamret seg fast i mikrofonene. Overalt lød det av ABBA.
Og hvor var jeg? En god blanding av å ligge på gulvet med lukkede øyne sammen med Kamilla og å ha et hardt grep rundt mikrofonen. Eller til noen tider, begge deler samtidig!


Mitt antrekk for kvelden var:
Lilla tights (gina tricot)
Hvite leggvarmere (tja.. si det)
Svart body (fra min kjære mormor, fra hennes dansetid)
Hvit t-skjorte ( scotland med Karoline)

Håret:
Skum - fønet - jobbet med for å få stort - hestehale på siden - sløyfe

Plutselig var klokka over halv tolv og folk gikk slitne, men glade hjem.
Dette var en herlig bursdag med mye latter, litt historiefortelling av vår kjære Caroline, ABBA, McDreamy og mye, mye moro :D (ps: stjålet bildet av maylinnbjaa.blogspot.com)

2 kommentarer:

Nina sa...

Filmen er fra 1984;) Glad i deg søta:D<3

Veronica sa...

Glad i deg å jenta mi :D <3

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0