tirsdag 3. februar 2009

5 steg


L'oreal, Maxfactor, Id mineral... hm..
Det er ikke lett å velge hva en skal kaste på seg i ansiktet før en går utenfor døra om morgenen.
Noen bruker kanskje for mye penger på ansikt og utseende, mens andre kanskje kunne brukt mer. Men man må ikke bruke veldig mye penger på sminke for å få et bra resultat.
Jeg tenkte jeg skulle gi dere et glimt av hva jeg bruker om morgenen nå for tiden!

1. Garnier clean & fres, normal, ansiktsvask - Man skyller ansiktet før man maserer den inn i sirkelbevegelser. Etter litt skyller man av med vann(denne bruker jeg en gang morgen/en gang
kveld. Selges på blant annet hm

2 Garnier fresh, ansiktskrem - smør på! Kjøpes også på blant annet hm


3. L'oreal Id mineral, foundation- bruk børsten og før på i sirkelbevegelser i ansiktet. Jo lenger du holder på, jo mer trekker det inn. Inneholder mineraler og er veldig bra for huden. Selges på blant annet hm, for dyrere se kosmetikk butikker


4. Blusher, 17 tawny rose, rouge - påføres ved skinnebena. Helst ikke for mye, helst ikke for lite. Prøver å få et preg av roser i kinnene. Selges hos blant annet hm.

5. L'oreal black, mascara - etter mye leting er det denne som har kapret mitt hjerte for tiden. Den er ganske så svart, litt for mørkt egentlig, men null klumper! Her er det bare å ta på etter så mye en vil ha.

Som dere ser bruker jeg ikke altfor dyre merker og slikt. Men jeg har funnet mange produkter som passer meg, spesielt id mineral sminke. Det er også viktig å ha bra koster!
Om sommeren brukes solpudder en del, hvis ikke blir som oftest sminken tatt ned noen hakk.

Til kvelds og når det skal ristes litt løs er det clinique supermoister brunkrem, 06 neutral som brukes. Og hvis det er noe ekstra spesielt er det kanskje noe glittrende dior å finne på øyelukkene mine, i en nyanse av bronsje.
Om kvelden tar jeg av all min maling med garnier clean & fresh eller L'oreal demaq expert , som etterfølges av garnier nutritionist nattkrem.
Så er det bare å stupe i senga for å få skjønnhetssøvnen, før en ny morgen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Interessant:D

I morgen blir det shopping av sminke!:)
Dette må prøves:)

Veronica sa...

haha, kos deg!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0