torsdag 19. februar 2009

80's eller kanskje en dæsj glitter and glam?



I ferien har jeg bare kosa meg med venner hver eneste dag! Sovet hjemme en dag og da var jeg ikke hjemme på dagen! utrolig kos!
I dag var jeg på reunion party med mine tre gamle bestevenner(det vil si, er bestevenn med dem enda men de er ikke med hverandre!)
Veldig koslig, hadde masse å snakke om :)
Vil foresten farge håret lysere.. burde jeg?

Nå er det i tillegg ikke lenge til min bursdag, eller er ca en måned og noen uker, men men :P
Har 1 påskedag faktisk, så da er det jo bare å regne!
Det blir koslig, selv om jeg har ikke funnet noe tema til bursdagen min enda.
Har tenkt litt på glitter and glam, for det har ingen hatt enda. Ellr kanskje finn fram din wild side og kle deg ut som no vilt. Men.. hm..
Alltid kos å kunne kle seg ut litt og slå seg litt løs! Har vært hippie, 80's og prinsessebursdager..
Så hva blir det neste?
Tips?

7 kommentarer:

Unknown sa...

Formelt tema! Haha,

Eller barnebursdag; Pølsefest, hatter, ballonger, tuter, leker, godtepose-fisking osv.. alltid gøy!

Nina sa...

Glad i deg, Vonkis:)<3

Veronica sa...

haha, jaja peder :)

Utrolig glad i deg og jenta mi <3

Anonym sa...

goth/emo-bursdag xD

<3

Anonym sa...

Oooh, HIPPIE-bursdag!
bimbo-bursdag ? xD

jeg er kreativ på natta'ass :D

Anonym sa...

hippie eller black and white party !? :D

Veronica sa...

har akkurat vært i hippie og hadde black and white i fjor med karoline :P
haha, er jeg kravstor? :P

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0