søndag 1. februar 2009

Hyttetur


I helga var hyttetur tinge, fagerfjell here we come!
Fredan ble slækk, med sofasliting og tv-titting, selv om det ikke var særlig mye å se på! På lørdan var det slalombakken som kalte. Jeg hadde ikke stått på sånn ca 2 år, så til å begynne med var jeg utrolig nervøs, i tillegg til at jeg har sånn fantastisk høydeskrekk, woho.. Men etter en runde koste jeg meg skikkelig! Jeg hadde glemt hvor moro det var å kjenne vinden i ansiktet mens man suser ned bakken. I tillegg kunne vi ikke fått bedre vær, strålende sol hele dagen! Vi dro hjem igjen senere på dagen og koste oss inne med pizza og tro det eller ei, grand prix. I tillegg ble jeg sittende en del på badet, siden jeg og søstra mi hadde en laang samtale på telefon. Snakka om alt mulig og det var veldig koslig! Veldig glad for at jeg har deg som søster, søs :D

I dag gikk vi langrenn, men må innrømme, det kan ikke måle seg med slalom!
Vi kjørte hjem i fire tida og nå sitter jeg nå her!
Nå skal se sex og singelliv filmen med min kjære mor, så kos dere videre.
I kveld kommer jeg nok til å tenke på en viss person, mens jeg forhåpentligvis sover søtt :) Nysgjerrige?

Kos dere videre :)

7 kommentarer:

KRISTINE TRAVELS sa...

Hørtes kjempekoselig ut med hyttetur! :D

Nina sa...

Woho.. hvordan går det med du å din mister?:D

Anonym sa...

hvem er din mister om jeg får spørre?

Veronica sa...

Haha, vi får se Maylinn :D
Vi snakkes på skolen i dag, Cecilie :)

Anonym sa...

nei jeg er ikke sånn veldig nyskjerrig på hvem "mister'n" er;)

Har på følelsen at jeg vet hvem det er jeg:)!

Veronica sa...

haha, har det på følelsen jeg å! :)

Anonym sa...

jeg er ikke nyskjerrig, JEG VET!! ;D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0