tirsdag 10. februar 2009

Challenge

Nå har jeg nok en gang blitt utfordret!
Denne utfordringen er litt annerledes:

1. Gå inn på musikkprogrammet ditt hvor du spiller av musikk.
2. Trykk på random og tell deg frem til den 11. sangen.
3. Velg deg ut en setning fra sangen.
4. Finn et bilde som passer til setningen, og legg det ut på bloggen.
5. Gi denne utfordringen til 5 av dine venner, og varsle dem at de er utfordret.

Jeg fikk: Lady gaga - boys boys boys
"I'm not loose, I like to party"




Her er vi tilbake på 80tallet et sted!
Meg og min kjære Maypai, altså Maylinn hadde det ganske så moro!

Jeg utfordrer:
www.gungun93.blogspot.com
www.christinebonnegolt.blogspot.com
www.pippilangstrompe.blogspot.com
www.anetteg.blogspot.com
www.maylinnbjaa.blogspot.com

Lykke til dere :)

2 kommentarer:

Christine sa...

Omg, har du utfordret meg igjen???? Lillesøsterherk!

Veronica sa...

haha, må jeg må du!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0