tirsdag 17. februar 2009

Et altfor langt innlegg om min helg!

Hele helga har jeg vært på farta og jeg må innrømme det er innmari digg med fri og bare kunne gjøre det en vil! Lørdag dro jeg til min kjære Guro og sov der. Søndag morgen våknet vi opp av en ulende vekkerklokke. Vi stod opp i ni tida, kledde på oss superundertøy og fikk mala på oss et ansikt. Etter det gikk vi opp og spiste og slappa av. Halv elleve stod en bil på utsiden av huset og vi var klare til å dra til KONGSBERG! Kamilla, Pernille, Guro og meg på vei til å stå på slalom og snowboard med Åge som sjåfør! Det var utrolig koslig! Vi kom dit og var litt nervøse. Men vi kom oss i stolheisen og var dermed på vei ned bakkene. Det gikk bra og det var så gøy! Jeg datt faktisk ikke en eneste gang, og det er jeg litt stolt av :) De andre var i tillegg veldig flinke syns jeg! Vi kosa oss og Guro hadde med kakao og kjeks til hele gjengen. Vi kjøpte bare et tretimers kort siden været ikke var på topp. Vi møtte til og med Maxi der oppe!

Etter tre timer satte vi oss i bilen igjen, fornøyde men slitne. Vi fikk hjemmelaget pizza baguetter av Åge og brus av Kamilla :) I bilen sovna faktisk hele gjengen, selv om meg og Pernille sov vel lengst. Det ble det noen ikke så heldige bilder av å greier!
Vi kom oss hjem og slapp av Pernille før vi tre dro hjem til Kamilla.

Vi var slitne, men etter en dusj, hjemmelaga pizza så satte vi oss ned å så på raise your voice.
En film med Hillary Duff og som Kamilla sa: Tro det eller ei, jeg gråt faktisk av en film med Hillary Duff! Jeg og Kamilla satt der og gråt i mørket! Etter filmen snakka vi om utrolig mye rart og vi lo og vi gråt! Vi gikk på rommet hennes, tok på pysjen og pratet med pc'en i fanget.

Dagen etter våknet vi like blide og stod opp for å spise varme rundstykker Kjersti hadde laget :)
Vi kledde på oss og sminka oss med god tid. Etter noen timer ble vi kjørt til Veldre og tok bussen til Sandefjord. Vi gikk litt på hvaltorvet, før vi lette etter Dolly Dimples. Vi fant den til slutt og spiste, før vi kjøpte billetter til "Bruder i krig". Etter det skulle vi finne togstasjonen. Jeg fikk oppgaven i å lede oss dit, siden jeg visste hvor det var. Problemet var bare det at jeg ikke visste helt hvordan vi kom oss dit. Så det endte i en lang omvei i mørke gater, en ekkel mann som snakket med oss og gikk etter oss, jeg tryna pågrunn av mine glatte sko og jeg ble nesten påkjørt! Vi fant fram til slutt, men det eneste vi fant ut var at vi ikke kom til å rekke toget etter filmen. Så vi gikk tilbake, så filmen og ble hentet.

Dette var min koslige helg :) Jeg koste meg veldig og ble bedre kjent med noen jeg ikke har vært med så mye. Jeg fikk vite ting og jeg fikk stått på slalom!
Hvordan har du startet ferien?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, morsomt:)

Var i Sandefjord på mandag

Anonym sa...

Helgen, er den koseligste jeg har vært med på .. på lang,lang tid..
vi må gjenta den, jentami<3
-Kamilla

Christine sa...

Wow, DU var i skibakken!! Jøss. Det skulle jeg sett. Jadda. Men du er sikkert flinkere enn meg.

Veronica sa...

mhm, helt enig jenta mi, Kamilla :)

Øy, søs ikke vær frekk nå da! Trur kanskje det jeg å, men uansett har vi det alltid gøy :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0