lørdag 14. februar 2009

Fredag 13


I går var det fredag den 13. Det knirker i huset, blåser hardt og i det fjerne kan man se en stige. På skolen møter jeg tre lærer med blåveiser og bandasje. Joda, det er fredag den 13! Vi skulle kle oss ut hvis vi ville og jeg og Maylinn tok saken! Vi ble overasket over hvor mange som ikke gjorde det, men følte oss ganske søte egentlig. Søte uhell, som Malene sa :D

Senere på dagen dro jeg til Guro en tur, vaska huset med mamma og tjente 150kr før jeg dro på kino med min kjære Karråw. Jeg, Karoline, Lars og Alex koste oss på "Den fantastiske historien om Benjamin Button". Den varte i tre timer, men det gjorde ikke no for den var utrolig bra. Og Brad Pitt ble bare mer og mer perfekt inn i filmen. Det var veldig få på kino, men det gjorde ikke noe. Nesten første gang jeg har gråtet på kino og det er utrolig flaut! Til og med guttene ble stille på slutten og de syns det var en veldig bra film.
Så dro vi to hjem til meg, satte oss i senga med mac'en til Karoline mens vi spiste godteri og drakk brus. En herlig dag!

Så jeg merket ikke no til at det var fredag den trettende. Alt gikk veldig bra egentlig og jeg koste meg med venner :) ( bildet fra Maylinnbjaa.blogspot.com)

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0