lørdag 21. februar 2009

Friends

Nå sitter jeg i senga med pc'en, mens filmen på tv'en ruller. Det vil si ikke hvilken som helst film, men tv-serien friends! Lenge siden jeg har sett på det nå, men stesøstra mi hadde det liggende så fikk låne det i kveld. Men jeg husket ikke at det var så moro! Med den litt dumme Phoebe, den stressende Monica, kjedelige Ross, snille Chandler, søte og skrikende Rachel og sist men ikke minst Joey og han kjente replikk: How you doing?

Er innmari morsomt og får meg i godt humør :)
Etter hver episode, ler jeg like mye hver gang. Alle i serien har ulike personligheter, men uansett hva de gjør er de seg selv. Det er noe av det som gjør det så morsomt.
Det har gått gjennom ti sesonger og det ekke så verst! Mange mener det burde lages en film, slik som sex and the city. Det hadde vært litt kult, eller?
Lurer på om jeg skal ønske meg seriene fra play, der er de ikke så dyre :)
Men lenge leve Friends :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Friends, That´s 70 show, scrubs og ikke minst, pizzagjengen!!
- Funny!

KRISTINE TRAVELS sa...

Morsom serie det igrunn :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0