onsdag 25. februar 2009

Siste nytt

Nå er det litt siden jeg har blogget og innen den tid har det skjedd en ganske så stor vending i mitt liv. Mandag morgen sendte jeg to meldinger til to av mine kjære, før senere på dagen sendte jeg den avgjørende meldingen. Pågrunn av noe som handler om miljøet, bestemte jeg meg for å slutte på håndball. Eller i allefall ta en pause over sommeren. Dere som kjenner meg vil nok si jeg er ei håndball jente inn og ut, og spes. dere i gjengen. Jeg liker å trene og jeg liker å kjenne på kroppen at jeg har trena. Det er deilig og være støl, og jeg vet spes Cecilie syns jeg er gal som trener flere ganger i ferier! Og når det gjelder håndball liker jeg spenninga om å vente på motspillerne, kjenne svetten renne og grepet hardt om den andre inne på linja. Eller det å høre ballen banke inn i krysset fra vinga. Og nå plutselig står jeg her, uten noe å gjøre. Fra tre ganger i uka og to serier, til å ikke ha noe å gjøre utenom mine kjære. Må innrømme det er rart. Har spilt det fra mine tidligere år og det er noe jeg alltid har greid. Men jeg orket ikke gå på laget mer, og de jeg kjenner vet hvorfor og egentlig har det kanskje ikke så mye å si. Men jeg hopper kanskje opp på j16, for å få spille og få opp selvtilliten på banen. For å fortsatt ha teken, sånn at etter sommeren er jeg mer enn klar for å hoppe tilbake på turns første lag!

Men i mellomtiden bruker jeg spenst flittig og synger for full hals i tensing. Elsker å synge i tillegg, er så mye jeg vil rekke! Men vi får se hvordan det går!
Og foresten, vi har lagt inn bud på et hus! Jeg får da et sinnsykt stort rom, som er nesten todelt og et walk in closet!Jeg får lettere sagt da hele kjellerstua, men sofa, seng, tv og pc!
Får håpe på det beste! :D Hvis vi får det har jeg bestemt meg for fargene baise/champange og hvitt, både på rommet og i walk in closet'et tror jeg.
Hva synes dere?


1 kommentarer:

Unknown sa...

Kult med stort rom!!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0