mandag 9. februar 2009

Sandefjord High School..

I dag fikk vi besøk av en mann fra Skagerak skole. For nå er tida inne for søking og ja.. Jeg har valgt mitt førstevalg, musikklinja. Men må innrømme skagerak fristet veldig! Utenom det at det kostet 90.000kr i året.. jada..Og de snakker engelsk hele tiden, men jeg elsker det! Elsker seriøst språk! Men skal på et lite besøk dit med Malene, Kamilla og Lotte :)
Det blir gøy! og etter det skal vi bli igjen i sandefjord litt og shoppe på hvaltorvet!

Nå har vi i tillegg blitt seriemestere med laget, så det så :)
Og vi har blitt invitert til en av norges hardeste cuper i Oslo, men norges beste lag! Eneste fra region sør og det er innmari tøft!
Jeg har også veldig lyst til å begynne på Tensing for tiden. Har villet det lenge, men aldri passet helt. Men burde jeg bare gjøre det?

I morra har jeg foredrag om Romeo & Juliet, wish me luck!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, begynn på tensing! Nå har jo Cecilie og begynt!
Da blir dere jo 4 fra gjengen deres hehe.

Anonym sa...

jaa, veronica start med en gang :D
jippi jippi je :D
kos kos fra pernille<3

KRISTINE TRAVELS sa...

Har utfordra deg på bloggen min :):)

Anonym sa...

fire øy, hvem hvem har du gjemt da peder?? ;O
men begyn på tensing<3

jeg har også utfordra deg på bloggen...

Unknown sa...

Pernille, Guro, Cecilie, Henriette og Veronica. Da blir dere 5 faktisk:D

Christine sa...

Jeg holdt på å begynne på Skagerak husker jeg! Men så ble det av en eller annen grunn ikke sånn, men det skal visst være bra.

Ja til tensing.

Veronica sa...

åh, gjorde du?
Har ganske så lyst, men er så dyrt..

Men Tensing blir et JA uansett trur jeg :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0