torsdag 12. februar 2009

Starten på en ny uke

Min ferie starter slik:
Fredag:
- Teparty hos Haga
- Vaske huset(ja.. men får 150cash da :D )
- Kino med min kjære Aspern

Lørdag:
- Hm.. ja.. ledig en stund her ja :)
- Sove hos min Haga :D

Søndag:
- Være med Kamilla, Guro og Pernille :D

Gleder meg fæælt, til ferie! Skolefri og treningsfri, selvom spenst blir nok hyppig brukt!(Litt treningsglad)
Denne ferien har jeg bestemt meg ska gå til shopping, venninner og mye kos.

Bare å melde ifra hvis du ikke har no å gjøre på lørdan :)
Snakkas!
Ps: sliter med å puste her, hjertet i halsen..
Denne natta kommer til å bli lang, pågrunn av i morgen..

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hvorfor så lang natt pga. i morgen?

Christine sa...

Ja, hva skjer i morgen?

Nina sa...

Darling:D Snakka dere?

Veronica sa...

hehe, gikk så bra så :)
Jada, gjorde det og var ikke det jeg trudde!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0