mandag 2. februar 2009

My day


I dag etter skolen ble jeg med Guro hjem sammen med Pernille og Maylinn.
For kjære Haga skulle nemlig klippe håret til Maylinn etter god erfaring med både Pernille, far og søster. Vi satte oss ned på badet med di mange hemmeligheter. Det er nemlig der all jentesnakk foregår. Både gråt, latter, baksnakking og alt mulig ligger innenfor de fire veggene. Jeg må innrømme jeg elsker å bare sitte der og snakke om alt mulig. Det er nesten som om hele verden forsvinner, mens vi sitter der inne og deler alt. Jeg så ikke slutten på det hele, men gå inn på maylinn sin side så ser dere :)

Etter det dro jeg til tanta mi som jeg ikke ser så ofte. Jeg og faren min har et helge forhold og dermed blir mitt forhold til familien dårlig. Men vi har holdt kontakten:)
Og vi begynte å snakke om så utrolig mye. Jeg er så glad jeg har henne å snakke om alkohold, press, gutter og ting som ikke en gang mamma vet.
Noen som ennå er nysgjerrige på hvem min mister er? :)

Snakkas :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, som du hørte i stad xD trodde det var en fra en eller annen bok eller serie!?

Nina sa...

Kjære deg, jeg har utfordret deg på bloggen min:D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0