mandag 15. desember 2008

Twilight


For litt siden lånte jeg en bok på skolen som heter "Twilight" eller evighetens kyss.
Etter et par timer hadde jeg seriøst lest over hundre sider og etter et par dager var hele boken på 400sider lest ut. Helt sykt eller hva? Jeg leste den på norsk og det er den beste boken jeg noen gang har lest! Den er i en serie på 4 bøker, men de to siste er ikke oversatt enda. De er skrevet av Stephenie Meyer og evighetens kyss var faktisk hennes debutbok.
9 Januar kommer den på kino og i helga var den på førpremiere. Jeg fikk ikke sett den i helga, men jeg skal ha de første billettene i januar, vær du sikker! Foresten skal han som heter Fredrik i Harry Potter, Robert Pattinson spille hovedrollen.(weee..)

Jeg venter, venter og venter på å lese bok nummer to, men den er utlånt på biblioteket.
Boka handler om forelskelse, men mye mer enn det. Det er spenning, trist, sjokkerende, blod-dryppende og fantastisk bra. Det er så bra skrevet at man bare blir sugd inn i det. Ikke la dere lure av det som står bak, for den er så mye bedre enn det.
Vil ikke si noe mer, bare les den og se den!

5 kommentarer:

Anonym sa...

den så og hørtes utrolig spennende ut! :)
meg vil lese! :D

Anonym sa...

herregud, den er såå utrolig bra ; ) jeg elsker den !

Veronica sa...

me too :D

Nina sa...

Har du levert den?
Har du lånt den på skolen?

Veronica sa...

ja, har levert den. Og ja på skolen :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0