tirsdag 30. desember 2008

Proom Queen

Hjemme hos meg henger det nå en lilla kjole på veggen. Endelig har jeg kjøpt ballkjolen min!

I går var jeg på nordbyen med søstra mi, mamma, stefaren min og kjæresten til søstra mi. Vi gikk inn på floyd bare for å se, kanskje tenkte jeg, kanskje. Foran på en dukke hang det en nydelig kjole som jeg bare måtte prøve! Etter mye kikking i speilet, fant jeg ut at den var den rette for meg. Den kostet 1000kr, så det var ikke så ille, selv om det er jo litt penger. Mer vil jeg ikke si, dere for vente til 23 januar når bildene fra ballet kommer ut!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åå, jeg gleder meg til å se den:D

Veronica sa...

Ja:D

Nina sa...

Så herlig søta;) gleder meg masse til å se deg med den:)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0