fredag 26. desember 2008

Alle jenters fargestifter!


Ingen vet hvordan vi egentlig ser ut. Hver dag tar vi på oss masker før vi våger oss ut noe sted. Vi maler på oss et ansikt slik at vi ser best mulig ut når vi hver dag skal ut å møte verden. Nå snakker jeg om jenter og jeg snakker om sminke. Men for at vi kan se best mulig ut, trenger vi best mulig materiale. Blant annet trenger vi forlenging, spredning, markerte.. ja, vi trenger mascara!
Men det er ikke så enkelt å finne den perfekte mascara, det synes i hvertfall ikke jeg.
Jeg har gått igjennom ulike mascaraer i mitt liv, men om jeg har funnet min livspartner er jeg ikke sikker på. I min fortid tilhører blant annet:

Maxfactor(gull og hvit)
Pluss:
- Enkelt å få mye på
- Lett å få av

Minus:
- Lett mye klumper
- Tar tid for at det ser bra ut

Maxfactor extention mascara(rød og hvit)
Pluss:
- Denne var veldig bra. Jeg fikk veldig mye lengre vipper.

Minus:
- Men den var vanskelig å ta av med varmt vann, dermed mye slit.
- Det sies at den ødelegger vippene, at man drar dem av.

Loreal(rosa)
Pluss:
- Enkel å håndtere
- Sprer vippene

Minus:
- Vanskelig å få på nok
- Det er lett for å komme mye svart rundt øynene.

Dette gjelder jo mine vipper, men alle har forskjellige.
Ennå leter jeg desperat etter en følgesvenn!
Har dere funnet en følgesvenn?
Hvem er deres følgesvenn?

2 kommentarer:

Krii sa...

min følgesvenn er ysl mascaraer! og på andreplass kommer dior sine

Anonym sa...

njeeii...ikke den perfekte xP

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0