søndag 7. desember 2008

Smink deg til en bedre hud!


Sminke er en viktig del av hverdagen min, for uten den føler jeg meg ikke noe pen og jeg føler meg litt uferdig på en måte. Sånn tror jeg de fleste jenter føler det. Men det som er kjedelig er at sminke gir lett kviser og uren hud. Jeg har en hud som ingen vil ha, jeg får lett kviser, jeg har åpne porer og akne. Heldigvis har det blitt mye bedre, men jeg vet jeg ikke er den eneste som har slitet med det. Og endelig har det kommet en sminke som faktisk er bra for huden! Den inneholder mye mineraler og den er så sunn at du kan sove med den! De fleste har nok hørt om den, ja jeg snakker om
Id minerals.
Jeg har ikke fått sjansen til å prøve det selv, men det står som nummer to på ønskelista mi til jul!

Syns dere det funker bra?
Hva er bra med det og hvem av produktene er best?

4 kommentarer:

The Larvik way sa...

Jeg har det og elsker det!

Anonym sa...

den funker drit bra :D
Men den er syktdyr.. en annen id sminke som r sykt bra er den fra lorèal.. den er ikke like god, men iprisforskjell så duger den : D
kamilla<3

Veronica sa...

thanks :)

Anonym sa...

Hvor fåt du kjøpt i.d og hva er prisen?

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0