torsdag 25. desember 2008

Christmas time at all!

I går var det jo julaften og i år var vi hjemme. Jeg, søstra mi og moren min så på mamma mia og etterhvert ordnet vi oss til gjestene. Besteforeldrene mine kom 20 minutter for sent, men bedre seint enn aldri. Vi spiste god mat, ribbe og julepølser. Etter det gikk vi inn i stua og begynte gaveopppakninga(hvis det er et ord) i sjutida. Det så ut som om vi skulle være femten, i stedet for fem, når vi så alle pakkene. Men vi begynte sakte, men sikkert å pakke opp. To og en halv time senere lå jeg og Christine utslitte på sofaen(og nei, jeg tuller ikke når jeg sier to og en halv time) med en haug av pakker ved oss.

Jeg fikk mye jeg ønsket meg, blant annet:
Rettetang(weee), sex og singelliv filmen, filmer, body skrubb fra the body shop, id mineral sminke, ski, skistøvler, pysj, bøker, evighetens kyss og under en ny måne(twilight.. ), spinning bukse(løpetights).
Utrolig mye fint fra alle, så tusen takk!
Julen ble velykket i år også :)

Hadde dere det koslig?
Fikk dere mye fint?

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0