søndag 21. desember 2008

Sofasliter

Som dere ser har jeg ikke blogget på en stund, to dager akkurat. Vel, jeg har ikke bare ligget på latsiden! På fredag våknet jeg opp og gledet meg til siste skoledag med kos og pakker+ at jeg og Kamilla skulle ha julelunsj og til byen på juleshopping. Men slike skulle det visst ikke bli! Jeg våknet opp med omgangssyke som gjorde at jeg ble liggende hele dagen på sofaen uten å spise noe, sitte på dataen, ja rett og slett uten å røre meg. Slike ble det neste dag også, men heldigvis slapp jeg spyinga den dagen. Huff, har aldri vært så syk før tror jeg!
Men men, Guro kom innom med pakker og karakterkortet, så det var jo koslig :)
Nå er jeg i allefall frisk igjen!

Det var derfor jeg ikke blogget, så nå vet dere det :)

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0