søndag 7. desember 2008

The heart of Norway


Torsdag etter skolen setter lille Veronica seg på timekspressen og kjører helt til Oslo. Der inne møter hun sin kjære søster som henter henne. Jeg gleder meg sykt allerede! Det er så lenge siden jeg har vært hos henne nå og så lenge siden jeg har vært i Oslo. Og jeg elsker å være i Oslo!
Jeg skal se på deres nye leilighet, vi skal shoppe og kose oss. Fredag før klokka seks drar jeg med timekspressen igjen, for Christine skal jobbe og slikt :) Men jeg får fri fra skolen på fredag, for å kose meg i Oslo. Det er kos det!



7 kommentarer:

Sara sa...

god tur :)

Veronica sa...

takk :D

Hanna sa...

Er utrolig glad for at jeg bor i Oslo, elsker byen:D God tur:)

Veronica sa...

åh, når jeg blir voksen skal jeg flytte dit altså! :D

Anonym sa...

så koselig! :)
god tur, snuppa<3

Anonym sa...

Det blir sikkert kjempekos;D så deilig med fri fra skolen og! God Tur vennen<3

Veronica sa...

thanks søtnoser :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0