tirsdag 9. desember 2008

Make love, not war..


Forrige lørdag var jeg i hippie-bursdag hos Madelen & Hanna(the-larvik-way.com)
Det var veldig koslig! Vi var rundt 20stk tror jeg og Magnus var der.
Og alle var jo kledd som hippier! Vi var hos Hanna og vi spiste bakt potet og grønnsaker, lagde batikk på t-skjortene vi hadde med og så på den siste revejakta.
Noe av det kosligste var på slutten syns jeg, da vi ble sittende og snakke om alt mulig(og da mener jeg ALT mulig!) Jeg hadde på meg mormors kjole, veske, briller og jakke, bånd på hodet, peace merke på kinnet og gikk barbeint :) Her er noen bilder av meg og Guro som ordner oss. Kommer nok flere fra bursdagen siden!



4 kommentarer:

Sara sa...

det er så gøy med tema fest/bursdag, spesielt hippie :)

Veronica sa...

ja, helt enig :D

Anonym sa...

virkelig et fresht bilde av oss Veronica;P
PEACE AND LOVE<3

Veronica sa...

Yeah :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0