fredag 12. desember 2008

In the heart of Norway 2

Nå sitter jeg hos Gunhild, med Axel og Andre her :)
Kom hjem fra Oslo klokka sju etter to og en halv times busskjøring.
I går dro jeg inn ni over tre, men bussen var forsinka så kom ikke inn dit før etter tre timer. Men når jeg først kom dit møtte Malene og søstra mi meg(christinebonnegolt.blogspot.com). Vi gikk hjem til Chris og Fredrik og jeg fikk sett leiligheten dems. Den var søt og koslig :) Vi spiste taco, så på håndballkamp, spilte kortskalle, buzz og slappa av. Vi sovna ikke før i halv tre tida. Neste morgen dro Fredrik på blindern, men jeg og Chris gikk på juleshopping. Jeg fikk faktisk kjøpt en del og søstra mi ble nesten ferdig. Vi kjøpte drikke på DeliDeLuca og vi møtte Fredrik på blindern og spiste på Trygve, ikke George!. Jeg fikk sett det meste av blindern og campus. Jeg følte meg ganske liten, men det var litt kult og se alt sammen :)

Etter det satte jeg meg på bussen og nå sitter jeg her.
Det var veldig koslig å se dem igjen og jeg koste meg veldig :)
Så nå gleder jeg meg til torsdag eller fredag, når søstra mi kommer hjem :D
Bilder kommer!
ps: 12 dager til jul dere!

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0