torsdag 18. desember 2008

Det er nå eller aldri!


I går fikk jeg ikke blogga, siden jeg var på rabra hele dagen.
Jeg har blogga en del om det før, så lover skal ikke blogge så mye mer om det.
Men det var siste gangen med rabra, så la meg nyte den :)

For dere som ikke har sett mine tidligere innlegg om det, så er rabra en juleforestilling skolen setter opp hvert år. I år var en del lærerbestemt så noe ble litt dårligere. Det jeg gjorde i år var:
- danse på åpningsnummeret og sluttnummeret
- danse moderne med jentene mine
- synge med Kamilla og Nicolai på sluttnummeret

Nonage + banda, library girl og medleyn var veldig bra, i tillegg til vår dans som skilte seg en del ut syns jeg :)

Jeg må bare si jeg elsker det!
Men i år hadde jentegjengen det så koslig hele tiden og det var ikke så mye venting :)
Sangen gikk bra trur jeg og dansen og det var herlig med liv! Spesielt etter siste sangen hvor alle ble stående igjen å hyle og skrike på scenen! Dette var jo vår siste gang, så det var nå eller aldri.
Jentene tok av med bilder, hva ville du helst gjort og ikke minst sang og dans i garderoben og i dusjen hvor vi campa.
Noe av det morsomste var kanskje når jeg og kamilla gikk opp for å varme opp og lærerne lå på gulvet og forma hendene som pistoler, shaka, dansa og imiterte etter sangen på scenen. Og midt i det stod vi to, like med :D

Det er synd det er over, men jeg koste meg med det så lenge det varte!
Kommer aldri til å glemme denne rabraen, med mine beste venner :)
Veldig glad i dere jentene mine!(ps, sorry for at jeg stjelte bildet maylinnbjaa.blogspot.com!)

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0