tirsdag 30. desember 2008

2008-2009

Ja, i morgen er det nyttårsaften. Det betyr et nytt år, nye opplevelser, nye klær og sko og nye erfaringer. Men det betyr også nyttårsforsetter. Jeg er ikke sikker på om jeg husker mine fra i fjor, men jeg tror det var å bli sunnere og trene mer. Men resten husker jeg ikke. Til neste år blir det nok litt av det samme, trene mer på egenhånd(de som kjenner meg vet nok at jeg trener mye håndball, men jeg tenker på å trene mer utenom!) og å spise litt sunnere. Jeg har lyst til å få gode karakterer til videregående og jeg vil spare penger til å reise på ferie.

Har dere holdt deres nyttårsforsetter fra i fjor?
Hva har dere som neste års?

3 kommentarer:

Nina sa...

Jeg har ikke holdt mitt... det var å ikke spise godis i 2008 ;S

Veronica sa...

hehe, det er ganske vanskelig å holde!

Anonym sa...

jeg pleier ikke ha nyttårsforsette :P
men vis jeg skal ha et for 2009, vil det bli å trene mer.. :P

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0