fredag 31. oktober 2008

Trick or treat?


Nå sitter jeg hos Cecilie med cecilie og Hanna på rommet hennes. De andre sitter i stua og ser på skrekkfilmen the funny game. Egentlig var ikke filmen så innmari skummer, men mer ekkel.
Så ikke lei the funny game, dårlig og bare teit rett og slett ..
Så sorry dere, jeg feiga ut! Men men.. Vi har spist taco, godteri og gått trick or treat :)
Alle sammen har pynta seg og jeg kan love dere at bilder kommer!

Mrs.Stratos ku - Cecilie
Cow girl - Ellen
Kitten - Kaiabeth
Angelen - Pernille
Sandy - Henriette
Karius - Madelen
Baktus - Hanna
Spøkelset - Guro
Scene Queen - Maylinn
Piraten - Me

Snart skal vi høre på vår selvlagde cd mens vi leker noen leker, spise scary godteri og koser oss :) Kanskje tar Sandy en sang?
Hvem vet, alt kan jo skje..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Selvfølgelig tar jeg en sang, det er jo det jeg er god på!! :D

Veronica sa...

hehe :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0