fredag 24. oktober 2008

Endelig helg..


I dag har det vært jobbedag og jeg har bare vært hjemme. Jeg støvsuga, vaska, pakka, vaska badet, vaska opp, rydda rommet og klesskapet(og det var ikke lite skal jeg si dere!)
Men nå er jeg i allefall ferdig og sitter og slapper av. Har akkurat dusja og tatt en manikyr og pedikyr på meg selv :) Om noen timer sitter jeg på vei med familien til fagerfjell..
Så nå har jeg pakket med meg mye hamp og tenkte jeg skulle få lagd noen nye smykker på den tida jeg er der! Jeg har også pakket med meg ipoden med nye sanger, cosmopolitan og boka the sisterhood of the travelling pant, the third summer. Så nå har jeg nok noe å gjøre skal dere se!
Dagens outfit er en svart tightsbukse fra vera moda, en singlet fra gina tricot og en kjole fra Hellas.

Men det er i allefall endelig helg dere, nyt den så lenge det varer!

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0