mandag 20. oktober 2008

A dream is a wish your heart makes..



Nå er det bare litt over to måneder til jul og jeg gleder meg som en liten unge!
Jeg bare elsker juletida med grøt, god mat, gaver og koslige jentekvelder. Jeg er egentlig et sommermenneske, men akkurat juletida er kos!
Så siden det ikke er så lenge til, har jeg selvfølgelig allerede begynt å lage ønskelista mi. Så jeg tenkte jeg kunne dele noen av mine hellige ønsker med dere :

- Mamma mia, Sex in the city og En ekteman ( de tre beste filmene på lang tid!)
- Rettetang ( a desperate need!)
- Klær! (kjoler, topper, you name it!)
- Kjoler fra stylebystars.com
- Sko (røde ballerina sko høye/lave og korte svarte støveletter)
- Stæsj fra fredflare.com ( smykker, øredobber, stæsj)
- Ny mobil!(noen forslag??)
- Veske ( til å ha over skuldra, konvolutt og STOR)

Dette var et lite utdrag av min nå to siders lange liste!
Over ser dere røde sko fra dna for 499kr og en rettetang fra et uvisst sted..
Hvis dere har noen forslag, så si ifra!
Bare to måneder og fire dager igjen dere, start ønskelista! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg ELSKER også jul, det er verdens herligste "årstid"!<3

Veronica sa...

hehe,enig :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0