lørdag 18. oktober 2008

Min helg




I dag har vært en kjip dag siden jeg ikke har vært i form. I natt sov jeg nesten ingenting, for jeg våkna hele tida! Dermed orket jeg rett og slett ikke å spille kamp, og det er faktisk første gang jeg har stått over kamp, utenom ferieturer. Så det var utrolig kjedelig! Har en kamp i morgen også, så da har jeg bestemt meg for at jeg SKAL spille, uansett! I tillegg gikk jenteplanene i vasken!
Men jeg hadde i hvertfall noe gøy å tenke tilbake til. For i går hadde jeg og alle jentene mine, Cecilie, Maylinn, Guro og Perny jentekveld med sex in the city, taco og masse jenteprat om alt mulig! Dere er herlige alle sammen :)


Så selv om dagen i dag ikke ble som jeg håpet, så har det jo skjedd noe spennende i helga.
Uansett så kommer det en ny dag i morgen!

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0