søndag 19. oktober 2008

Drømmemannen...


I dag har jeg for det første spilt kamp, som jeg lova og det gikk veldig bra! Vi vant med 4 eller 5 mål og jeg rakk å score mål til og med.

Og nå har jeg, mamma og kjæresten til moren min akkurat sett på en av mine yndlingsfilmer, nemlig en ektemann :)
Jeg synes den filmen er så utrolig nydelig.
Og fra den filmen så har jeg et sang tips, oasis - stop crying your heart out.

Vi i "gjengen" satt på jentekvelden og snakket om hvem er egentlig drømmemannen?
Han måtte være kjekk, snill, sporty, spontan og romantisk. Han må gi blomster og tørre og vise sin kjærlighet offentlig. Noen mente han måtte ha blondt hår og blå øyne, mens andre brunt hår og brune eller grønne øyne. Vi fant ut at det egentlig ikke var så viktig.
Men han må rett og slett elske deg!

Så hvordan er drømmemannen(jenta) DIN?

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0