tirsdag 28. oktober 2008

Meg og min dag :)

I dag har dagen min vært ganske koslig :)
På skolen hadde vi forberedelser til tentamen, det gikk ganske så treigt og jeg merker jeg har en del å pugge.. men men. Etter skolen var jeg på mattedate, andre dag på rad!
Det var koslig, vi spiste litt pasta, drakk te og gjorde matte. Jeg dro så hjem i halv femtiden og satte meg ved skrivebordet og sorterte i regelbøkene mine. Jeg spiste middag og nå skal jeg på håndballtrening om 25min.
Når jeg kommer hjem skal jeg dusje, spise, prøve klær til halloween, gjøre lekser?, prøve å blogge og se på greys anatomy! Litt av et kjør eller hva?
I tillegg har jeg hørt på litt julesanger. Jeg prøver så godt jeg kan å vente med alt julegreiene, men det ekke så enkelt!

Jaja, dette var min dag i allefall :)

2 kommentarer:

Nina sa...

Helt ening, jula trenger seg på nå!:S

Anonym sa...

JUL!! Det er bare bra :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0