onsdag 29. oktober 2008

Its partytime!


Ja, nå dere har jeg funnet ut hva jeg skal være på halloween! Jeg er så happy akkurat nå for det er så sinnsykt gøy :D Det høres kanskje ikke så spennende ut, men jeg skal være pirat!
Jeg snakka om å være en katt, men piraten kicka pusekatten rett ut! Også har jeg så mange detaljer som passer og alt er laget av mitt eget tøy og stæsj. Jeg skal være en søt pirat da :)Jeg får se om jeg legger ut bilde eller om jeg vil at selve antrekket skal være en overaskelse :)

Det blir i allefall kjempe moro, og jeg kan nesten ikke vente til fredag. Da får jeg se hva alle de andre er og de for se hva jeg er :) Vi skal sikkert ta masse bilder, og ta kommer nok noen ut her tenker jeg. Så bare vent!

1 kommentarer:

Christine sa...

Fett for meg at jeg får sett det!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0