onsdag 29. oktober 2008

Snø, snø og atter snø!

I går hørte jeg at det hadde snødd i Drammen og at det var meldt snø her. Jeg fikk litt sjokk, men jeg tenkte at da snør det vel bare såvidt, eller så kommer det ikke noe i det hele tatt.
Så gjett om jeg fikk sjokk til morgenen i dag?
Da var det kram snø på bakken og det hadde til og med lagt seg på takene!
Og jeg som har vært i så julestemning, følte nesten at det var desember allerede!
Hm..så ble litt skuffa, men jeg synes det er koslig med snø:)
Det lyser så opp og det gir meg en grunn til å bruke støveletter, skjerf og søte votter :)

Og dere, det er bare 57 dager til jul og til lørdag er det bare en måned til 1 desember :D

2 kommentarer:

Maria sa...

Jeg fikk også skikkelig julestemning da jeg så snøen i dag tidlig. Men nå er det jo ikke alt for lenge igjen! 57 dager er ikke sååå mye :D Søt blogg forresten.

Anonym sa...

åå!<3 så harlig jeg blir så glad av snø, men ikke for mye :D
Så kort tid til jo, og 1. desember, jeg gleder meg som en liten unge!! :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0