torsdag 23. oktober 2008

Thank you for the music, for giving it to me!



I dag har dagen vært både bra og ikke så bra. På skolen øvde vi til kulturkvelden og det jeg har gjort i dag er å synge. Men jeg elsker det jo, så det var toppers :D
Vi sang en afrikansk sang og abba-potpurri. Jeg elsker i tillegg abba sanger og jeg sang take a chance, one man one woman og thank you for the music. Det eneste som var kjipt var at jeg ikke kunne være der på kvelden pågrunn av en håndballkamp..
Så jeg var ganske lei meg, spesielt siden jeg skulle få solo på min favorittsang ..!

Etter skolen dro jeg hjem og jeg og moren min dro på nordbyen, på elleville dager.
Mamma kjøpte en t-skjorte til meg på g-sport for 100kr.
Og så fant jeg et belte til en utrolig pris! Det var et tynt rødt belte som kostet 7.50 på lindex!
Unnskyld for at jeg ikke får lagt ut bilde, men skal se om jeg får det til senere.
Så dro jeg på håndballkamp og vi spile mot pors j16. Til å begynne med lå vi under, men etter noen bytter fikk vi overtaket. Det var kjempe gøy og jeg fikk spille mye! Jeg scorte til og med på en retur og jeg koste meg på banen :) So no regrets!

I morgen skal jeg jobbe hjemme hele dagen og så drar jeg på hyttetur med the fam.
Så det ekke sikkert det blir noe innlegg i helga dere, men skal prøve :)

" So I say thank you for the music, for giving it to me "

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0