søndag 26. oktober 2008

Hvem er stylisten i ditt liv?



Jeg leste i spalten til Ewa Da Cruz i Cosmopolitan for litt siden og hun skrev om vår egen stylist.
Hvem er egentlig stylisten i ditt liv?
Hun skrev at man blir påvirket av venner, kjendiser og kanskje spesielt kjærester.
For hvis du er sammen med en soss, kler du deg ikke som en laidback surfer.. Det sier seg selv!
Vi prøver å passe så mye som mulig inn og det er vel egentlig ikke så rart..
Dette gjelder også gutter. Bare se tilbake til Brad Pitt og Jennifer Aniston, og sammenlign med Brad Pitt og Angelina Jolie.
Jeg har egentlig aldri tenkt på det før. Hvem er min stylist, det er vel meg selv har jeg alltid tenkt.
Og det er jo sant, men vi blir påvirket.
Når det gjelder meg selv, er jeg ikke i noe forhold så det kan jeg ikke uttale meg noe om.
Men i forhold til venner også, jeg prøver jo å passe inn, selv om jeg vil være meg selv.
I det siste har jeg mer og mer funnet min egen stil og det jeg liker å gå i og det som er meg.
Hvis jeg skulle beskrivd min egen stil ville jeg nok si; feminin, men også røff og elegant.
Det er vanskelig å beskrive, for jeg kler meg med min stil, rett og slett.

Det viktigste er å være seg selv og vi kan ikke mer enn å prøve så godt vi kan.
Bare tenk slik, hvis du har en kjæreste som ikke har helt samme stil som deg, så skjønner jeg at du vil prøve å kle han så mye som mulig. Men han ble jo sammen med deg, og ikke noen andre.
Så han liker deg nok som den du er og sånn som du ser ut!
Ikke prøv så hardt, bare vær deg selv!

0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0